سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است . حکمت را فرا گیر هر چند از منافقان باشد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :3
کل بازدید :143287
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/29
11:4 ع

موزه ملی تاریخ نظامی بلغارستان در شهر صوفبه واقع شده و با جذابیت های جای داده در خود سالانمه هزاران بازدیدکننده دارد . این موزه که در سال 1916 تاسیس شده با بیش از 100 سال قدمت زیر نظر وزارت دفاع بلغارستان فعالیت کرده و در دو بخش سرپوشیده و روباز خود اقلامی از ادوات جنگی را در معرض دید علاقه مندان قرار داده است . این موزه که از جاذبه های گردشگری بلغارستان محسوب می گردد به منظور حفاظت از مهمترین رویدادها و صفحات تاریخ نظامی بلغارستان و اروپا تاسیس شده و دارای امکاناتی چون سالن های نمایشگاه موقت ، سالن کنفرانس مجهز ، کتابخانه ، فروشگاه و پارکینگ رایگان می باشد .

موزه ملی تاریخ نظامی از موزه های صوفیه

موزه ملی Military History به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری صوفیه ، شامل دو بخش داخلی و فضای آزاد می باشد که در این قسمت ها تقریبا یک میلیون مورد مربوط به تاریخ نظامی بلغارستان و اروپا به نمایش در آمده است . در فضای آزاد این مجموعه که حدود 40 هزار متر مربع وسعت دارد بیش از 241 مدل از تسلیحات توپخانه ، وسایل نقلیه زرهی ، هواپیماها ، ساز و برگ های دریایی و موشک ها گنجانده شده و در بخش داخلی آن نیز با 5 هزار متر مربع مساحت جنگ افزارها ، پرچم های شورش ، یونیفرم ها و تزیینات به چشم می خورد . توجه داشته باشید که در این موزه بخش اعظم فضا به دوره‌ شورش آوریل 1876 تا جنگ جهانی اول اختصاص داده شده است .

موزه ملی تاریخ نظامی از موزه های صوفیه

قیمت بلیط ورودی به این موزه برای بزرگسالان 8 لوا ، برای دانش آموزان 2 لوا و برای نظامیان 6 لوا می باشد کودکان زیر 7 سال نیز به صورت رایگان می توانند از این مجموعه بازدید کنند . اگر گردشگران و علاقه مندان به صورت گروهی (12 الی 20 نفر) به این موزه مراجعه کنند بلیط ورودی به 6 لوا برای هر بازدیدکننده کاهش می یابد .


96/5/24::: 11:0 ع
نظر()