سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسود را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :3
کل بازدید :143289
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/29
11:19 ع

بلغارستان دارای سواحل جذابی است که در کرانه های دریای سیاه و در بخش شرقی این کشور گسترده شده اند . دهکده ساحلی سینمورتس بلغارستان در 5 کیلومتری آهتوپول (Ahtopol) در جنوب شرقی بلغارستان در نزدیکی مرزهای ترکیه واقع شده و دارای چندین ساحل زیبا و تمیز است که مسافران با مراجعه به آن ها می توانند روزی بیادماندنی داشته باشند . سینمورتس با سواحل باشکوه و جنگل های بی پایان در امتداد رودخانه ولکا ، از جاذبه های گردشگری بلغارستان به شمار می آید . این استراحتگاه و دهکده تفریحی در شبه جزیره ای در جنوب دهانه رودخانه ولکا واقع شده و گردشگران تور بلغارستان با سفر به این منطقه می توانند از جذابیت های موجود لذت ببرند .

سواحل سینمورنس بلغارستان

از جمله سواحل سینمورتس بلغارستان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

ساحل دهانه سینمورتس (The Mouth beach) : این ساحل یکی از محبوب ترین سواحل این منطقه است که با آب های کریستالی و آبی و سواحل شنی تمیز مورد توجه گردشگران واقع شده است . هرچند که امکانات موجود در سواحل سینمورتس به مانند سانی بیچ و گلدن سندز متنوع نیست اما افراد می توانند از محیط زیبا و چشم اندازهای خیره کننده لذت ببرند . به دلیل اینکه گاهی اوقات در ساحل ماوس بلغارستان دریا با امواج بزرگ و عمیق همراه می گردد شنا برای بچه ها در این منطقه مناسب نیست . در جریان رودخانه ولکا ، نهری قرار دارد که در سمت شمال این ساحل است که مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد .

ساحل سیلیستار سینمورتس (Silistar beach) : این ساحل در 5 کیلومتری جنوب دهکده سینمورتز بلغارستان واقع شده و بسیار نزدیک به مرزهای ترکیه می باشد . در این منطقه دریا آرام بوده و عمق ان با شیب کمی افزایش می یابد همچنین آب دریا کریستالی و روشن بوده و شن های منطقه طلایی و خوب می باشد . نوار ساحلی سیلیستار حدود 1 کیلومتر طول و 50 متر عرض دارد . این منطقه در سال 1992 از طرف وزارت محیط زیست بلغارستان به عنوان منطقه ای حفاظت شده تعیین گردید . در تپه ها و صخره های اطراف این ساحل گونه هایی از پرندگان نادر و در معرض خطر زندگی می کنند که از مهمترین آن ها می توان به عقاب طلایی و طاووس سیاه اشاره نمود .

سواحل سینمورنس بلغارستان


96/5/25::: 11:0 ع
نظر()