سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر یک از شما آینه برادرش است . اگر رنجی را در او ببیند، دورش می سازد. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143300
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
4:7 ص

قبرس به سبب جزیره ای بودن دارای سواحل متعددی است که برخی از ان ها به سبب ویژگی های خاص از دیگر موارد از شهرت بیشتری برخوردار بوده و سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران می باشند . ساحل کونوس در آیا ناپا قبرس با 200 متر طول و 35 متر عرض از زیباترین سواحل این جزیره است و با محیطی امن و به دور از موج های خطرناک ، مکانی مناسب برای شنا و انجام ورزش های آبی می باشد . ساحل کونوس که توسط فردی به نام گرکو کشف شده به شهرهای آیا ناپا و پروتاراس نزدیک بوده و در کنار جاده دماغه گرکو واقع شده است . این ساحل که از جاذبه های گردشگری قبرس به شمار می آید با دسترسی راحت در ایام پایانی هفته و روزهای تابستان بسیار شلوغ می باشد .

ساحل کونوس در آیا ناپا قبرس

این ساحل که از نقاط محبوب خانواده ها برای تفریح است کوچک و دوست داشتنی بوده ، با شن های طلایی پوشیده شده و دارای آب های آرام و کریستالی روشن می باشد . در نزدیکی ساحل Konnos هتل های پیشرفته با امکانات رفاهی مناسب و چشم اندازی بی نظیر از ساحل کونوس آیاناپا وجود دارد که گردشگران تور قبرس در صورت تمایل می توانند یکی از ان ها را برای اقامت انتخاب کنند . همچنین در حوالی ساحل برای رفاه مسافران چندین رستوران و فروشگاه تعبیه شده است .

ساحل کونوس در آیا ناپا قبرس

از دیگر امکاناتی که در کونوس به عنوان یکی از دیدنی های قبرس ، به چشم می خورد می توان به اتاق تعویض یا رختکن ، پارکینگ ، سرویس بهداشتی ، کابین دوش ، صندلی های آفتابگیر ، چتر ، بار ساحلی با موسیقی و امکانات مربوط به ورزش های آبی اشاره نمود . گردشگران در این نقطه می توانند تعدادی از تفریحات قبرس چون غواصی ، قایقرانی ، اسکی روی آب ، جت اسکی و پاراگلایدر که در اکثر سواحل جزیره رواج دارند لذت ببرند .