سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس که در آسمان و زمین است، حتی ماهیان دریا، برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143310
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
7:5 ص

مقبره پادشاهان در پافوس قبرس شامل مجموعه ای از مقبره های زیرزمینی و اتاق های مورد استفاده توسط ساکنان نی پافوس ((Nea Pafos در دوران هلنیستی (Hellenistic) و رومی است که مربوط به قرن سوم قبل از میلاد تا قرن سوم بعد از میلاد می باشند . با توجه به اینکه پادشاهی در این منطقه از قبرس در قرن چهارم قبل از میلاد از بین رفته در این مجموعه هیچ پادشاهی دفن نشده و این مکان به عنوان محلی برای دفن مقامات ارشد دولتی ثروتمند و اشراف به کار گرفته شده است . در واقع گفته شده که نام این بنای باستانی از تاثیر طبیعت بر آن ناحیه نشات گرفته است .

مقبره پادشاهان در پافوس قبرس

تعدادی از مقبره ها به طور استادانه ای با سبک معماری فوق العاده ، دیوارهای تزئینی و ستون های حکاکی شده سنگ جامد آراسته شده اند که بر شکوه و جذابیت این مجموعه می افزایند . گردشگران تور قبرس با ورود به این مقبره ها به سبب معماری تاثیر گذارشان احساس پا گذاشتن در یک گورستان زیرزمینی را نخواهند داشت چرا که این مجموعه با تزئینات داخلی بیشتر به خانه شباهت دارد تا یک مقبره . متاسفانه بیشتر نقاشی های روی دیوار که زینت دهنده این مکان بوده ، از بین رفته اند اما بازدید کنندگان می توانند تکه هایی از آن ها را در گوشه و کنار مقبره پادشاهان پافوس تماشا کنند . قابل ذکر است که ساختار مقبره ها ، ستون ها و رواق ها تا کنون حفظ شده و گردشگران می توانند آن ها را ببینند .

مقبره پادشاهان در پافوس قبرس

مجموعه Tombs of the Kings به عنوان یکی از دیدنی های پافوس در تمامی روزهای سال به جز روز کریسمس ، روز سال نو و عید پاک باز می باشد . این مجموعه ارزشمند باستانی از 16 آوریل تا 15 سپتامبر از ساعت 8:30 صبح تا 7:30 عصر و از 16 سپتامبر تا 15 آوریل از 8:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان به تاریخ است .