سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است [ در طبیعت [سرشته و [ به گوش [شنیده و تا سرشته نباشد، شنیده سود ندهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143322
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
10:39 ص
پارک گورکی مسکو به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری روسیه حدود 90 سال قدمت دارد و در زمینی به وسعت 120 هکتار در امتداد رودخانه مسکو گسترده شده و با باغ های رسمی ، زمین های جنگلی و مجسمه های زیبا یکی از بهترین پارک های روسیه می باشد . به تازگی و با هدف به روز رسانی و تجهیز این پارک ، تغییرات زیادی در آن اعمال شده و بسیاری از سرگرمی ها و تجهیزات قدیمی آن با تجهیزات مدرن تعویض شده و در آن مکانی ویژه برای آموزش انواع ورزش ، هنر و اجرای کنسرت های موسیقی طراحی شده است .

پارک گورکی از دیدنی های مسکو

پارک گورکی به عنوان یکی از دیدنی های مسکو در حال حاضر شامل امکانات رفاهی ، زمین های ورزش ، رصدخانه ، مناطق بازی برای کودکان و نمایشگاه های جالب است و سرگرمی ها و وسایل تفریحی از جمله چرخ و فلک عظیم و برنامه شاتل فضایی بوران که در آن تعبیه شده تجربه ای بی نظیر برای کودکان رقم خواهد زد . همچنین در این پارک برنامه های ورزشی مانند یوگا ، رقص و کنسرت های موسیقی برگزار می گردد و در زمستان ها نیز اسکیت روی یخ را می توان در آن تجربه کرد .

پارک گورکی از دیدنی های مسکو

 


  
  

پارک آبی تفلیس به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های گرجستان در زمینی به وسعت 22 هکتار گسترده شده و علاوه بر سرسره ها و استخرهای آبی دارای مرکز آبگرم و سلامتی ، اتاق تناسب اندام و فورد کورت های متعدد می باشد . در واقع جینو پارادایس اولین پارک چند منظوره در گرجستان و از بزرگترین مجموعه های آبی در اروپای شرقی می باشد . جینو پارادایس یک پارک چهار فصل است و در 365 روز سال پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .

پارک آبی تفلیس

گردشگران با رفتن به این مجموعه می توانند از پارک آبی تابستانی و زمستانی ، استخر شنای روباز و سرپوشیده مطابق با استانداردهای جهانی ، مراکز آبگرم (SPA) ، انواع سونا ، مرکز تناسب اندام ، رستوران های متعدد و سایر تفریحات بهره ببرند . پارک آبی جینو پارادایس تفلیس دارای منطقه ساحل اختصاصی است که با امکاناتی چون چتر و صندلی مجهز شده است . امکانات پارک آبی جینو تفلیس گرجستان شامل استخرهای متنوع ، سورتمه طویل و مهیج ، مجموعه کودکان ، مجموعه ساحلی ، دینو پارک ، بازی تارزانیا ، سونا و جکوزی ، سالن ماساژ ، بخش vip ، والیبال ساحلی ، مجموعه فیتنس و رستوران است که گردشگران تور تفلیس می توانند از این امکانات استفاده کرده و روزی مفرح را تجربه نمایند .

پارک آبی تفلیس


  
  

 

آکواریوم سوچی با 30 اکواریوم در وسعتی حدود 6 هزار متر مربعی در منطقه ادلر بنا شده و از بزرگترین آکواریوم ها در سواحل جنوبی روسیه محسوب می گردد . پارک اقیانوسی سوچی بیش از 100 گونه از آبزیان مربوط به دریاها و اقیانوس های دور و نزدیک را در خود جای داده و دارای تونلی پیچ در پیچ به طول 44 متر می باشد . گردشگران در این مجموعه می توانند در حین قدم برداشتن در میان تونلی که از 3 طرف با آب احاطه شده طیف وسیعی از گیاهان ، کشتی های غرق شده ، صخره ها و گونه های دریایی از جمله کوسه ها ، دلفین ها ، پنگوئن ها ، مجموعه خرچنگ ها ، اختاپوس و ماهیان گرمسیری را مشاهده کنند .

آکواریوم سوچی
همانگونه که بیان شد در این آکواریوم بیش از 100 گونه از ماهی های آب شیرین از آمازون و اکوادور گرفته تا استرالیا به نمایش درآمده که بزرگسالان و کودکان می توانند با این موجودات دریایی و اقیانوسی آشنا شده و اسرار دنیای زیر آب را کشف کنند همچنین در این مکان می توان غذا دادن به موجودات دریایی را تماشا کرد .
 
آکواریوم سوچی

منبع : safarafarin.com

  
  

مجموعه دیدنی باغ وحش دبی حدود 1.5 هکتار وسعت دارد و در ابتدای تاسیس خود در سال 1967 فقط تعداد محدودی حیوان در آن نگهداری می شدند اما با گذر سال ها بر تعداد گونه ها افزوده شد تا اینکه امروزه با بیش از 230 گونه به یکی از بزرگترین باغ وحش ها در میان کشورهای عربی تبدیل شده است . این باغ وحش که با نام باغ حیوانات دبی (حدیقة الحیوانات دبی) نیز شناخته می شود در منطقه جمیرا واقع شده و هر روز هفته به جز سه شنبه ها پذیرای علاقه مندان می باشد .

باغ وحش شهر دبی

از گونه های عربی موجود در سافاری دبی می توان به غزال ، بز کوهی ، سیاه گوش ، روباه ، گرگ ، کفتار ، پلنگ ، گربه ی وحشی ، مار ، راسو ، سوسمار ، جوجه تیغی ، خرگوش و … اشاره نمود . در باغ وحش دبی برخی از گونه های در خطر انقراض نیز به چشم می خورند که گوسفند مخصوص شمال آفریقا ، ببر سیبری و بنگالی ، گرگ عربی ، کفتار ، گربه وحشی ، غزال کوچک و … نمونه هایی ازاین گونه ها هستند . بخشی از این مجموعه مخصوص پرندگان است در این بخش پرندگانی چون حواصیل ، مرغ نوروزی ، عقاب ، لاشخور ، کرکس ، تیهو ، فاخته ، قمری ، کبک ، جغد و … نگهداری می شوند که بازدید از تمامی قسمت ها برای گردشگران تور دبی لذت بخش خواهد بود .

باغ وحش شهر دبی

 


  
  

پارک ملت مشهد  در زمینی به مساحت 72 هکتار در غرب این شهر مقدس گسترده شده و مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی بومیان ، زائران و گردشگران فراهم نموده است . پارک ملت مشهد در دهه 50 شمسی افتتاح شده و سال به سال بر امکانات آن افزوده گردید تا امروزه به عنوان یکیاز پرطرفدارترین پارک های مشهد شناخته شود . این بوستان دارای چندین زمین ورزشی است و استخری بزرگ با گنجایش 400 نفر از دیگر امکانات ان می باشد .

آشنائی با پارک ملت مشهد

زمین چمن فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، تنیس ، پیست اسکی و استخر در قسمت غربی بوستان ملت قرار گرفته اند و دور تا دور پارک قسمت های مخصوص دویدن و ورزش و قسمتی سرپوشیده برای بانوان در نظر گرفته شده است . اسکیت بورد ، ترن هوایی ، پرواز در آسمان ، تاپ اسپین ، سورتمه ، تاب گردان ، فایر بال ، کشتی دوقلو ، آکروجت فضایی ، سالتو 4 نفره ، صندلی فضایی ، چرخ و فلک ، قطار خانواده ، ماشین برقی ، شاتل باس ، جامپینگ ، هلیکوپتر ، دنیای حیوانات و ... از جمله وسایل سرگرمی موجود در شهربازی ملت مشهد هستند . یکی از بزرگترین چرخ و فلک های جهان در سال 1384 در شهربازی پارک ملت مشهد به بهره برداری رسید در واقع این چرخ فلک با 250 تن ‏وزن قادر است در یک دور کامل 448 نفر را تا ارتفاع 80 متری بالا ببرد .

آشنائی با پارک ملت مشهد

 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >