سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :13
کل بازدید :143323
تعداد کل یاداشته ها : 268
103/2/30
10:52 ص

اکواریوم جذاب سنگاپور در سال 2012 در جزیره سنتوزا افتتاح شده و محیطی مناسب برای سرگرمی و گردش های خانوادگی فراهم نموده است . این اکواریوم که از نظر حجم آب (45 میلیون لیتر) از بزرگترین ها در جهان به شمار می اید در بخش ها مختلف خود بالغ بر 100 حیوان آبزی از اقصی نقاط جهان را جای داده و هر روز پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .

آکواریوم جذاب سنگاپور

بیش از 800 گونه آبزی در 10 منطقه و 49 زیستگاه اکواریوم اس ای آ سنگاپور به چشم می خورد که برخی از ان ها از اقیانوس های دور جمع آوری شده اند .  از آبزیانی که در این آکواریوم موجود هستند می توان به کوسه سرچکشی ، سفره ماهی مانتا و گونه بحث برانگیز دلفین پوزه بطری اشاره کرد .  آکواریوم S.E.A سنگاپور به یکی از بزرگترین پنل های مشاهده جهان با 36 متر پهنا و 8.3 متر ارتفاع مجهز است که در نوع خود جالب توجه است . همانگونه که بیان شد این اکواریوم از 10 منطقه تشکیل شده که منطقه اقیانوس باز با 18 میلیون لیتر آب و 50 هزار حیوان آبزی به مراجعه کننده این حس را القا می کند که در کف اقیانوس قرار دارد .

آکواریوم جذاب سنگاپور


  
  

پولائو پایار از جاذبه های طبیعی لنکاوی مالزی است که بیش از دو مایل دریایی وسعت دارد و از سال ها پیش به عنوان منطقه ای حفاظت شده تحت نظر اداره شیلات مالزی قرار گرفته است . این پارک دریایی دارای گونه های مختلف گیاهی و جانوری است که برخی از این گونه ها فقط مختص این منطقه هستند . پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی با پوشش گیاهی فوق العاده ، سواحل زیبا و تفریحات مهیج در فاصله 30 کیلومتری جنوب جزیره لنکاوی قرار گرفته و شامل 4 جزیره پولائو پایار ، پولائو لمبو ، پولائو سگانتانگ و پولائو کاس می باشد که در میان این جزایر پولائو پایار از بقیه بزرگتر و معروف تر است .

پولائو پایار از جاذبه های طبیعی لنکاوی مالزی

 این پارک به دلیل داشتن آب های زلال و شفاف برای غواصی مناسب بوده و گردشگران می توانند غواصی عمیق و سطحی را تجربه کنند و یا به شنا در آب بپردازند . همچنین در مسافت اندکی از ساحل دریا جایی وجود دارد که در آن می توانند با غذا دادن به کوسه ها تفریح نمایند . ماهیگیری که یکی دیگر از تفریحات این جزیره است با کسب اجازه از مقامات امکانپذیر می باشد . گردشگران تور مالزی برای رفتن به این پارک باید به  لنگرگاه کواه مراجعه کرده و بلیط تهیه کنند . بهتر است برای سوار شدن بر قایق های چوبی ، از یک روز قبل بلیت بگیرید در اینجا از هر مسافر عوارض ورود به جزیره گرفته می شود که این به جز قیمت بلیت می باشد این عوارض برای بزرگسالان 5 رینگیت و برای کودکان 2.5 رینگیت مالزی است .

پولائو پایار از جاذبه های طبیعی لنکاوی مالزی


  
  
پارک دلفین های شهر باتومی محلی است که گردشگران تور گرجستان می توانند از نمایش های جذابی که توسط دلفین ها اجرا می شود از جمله رقص ، بازی با توپ ، پرش از حلقه ، ایستادن روی دم و نمایش های جذاب دیگر لذت ببرند . پارک دلفین های باتومی حدود 42 سال پیش در سال 1975 در خیابان روستاولی به بهره برداری رسیده و از آن زمان به جز وقفه ای کوچک در سال 2011 که به علت تعمیرات بود فعالیت می کند .
پارک دلفین های شهر باتومی
در دلفیناریوم باتومی شما می توانید دلفین های تعلیم دیده و کارهایی که توانایی انجام ان را دارند مشاهده نمائید همچنین در این مرکز خواهید دید که این حیوانات تا چه حدی باهوش هستند و قابلیت های بالایی برای یادگیری دارند می توانید با دلفین ها شنا کنید و آن ها را از نزدیک ببینید واقعا لمس و مشاهده یک دلفین از نزدیک هیجان انگیز است . پارک دلفین ها با سالن نمایش 4 قسمتی گنجایش 700 نفر را دارا می باشد نمایش دلفین ها در روزهای سه شنبه ، جمعه ، شنبه و یکشنبه در ساعت 16 به سه زبان روسی ، گرجی و انگلیسی برگزار می شود که برای تهیه بلیط این نمایش که از 30 حرکت مختلف دلفین ها تشکیل می شود باید 15 لاری پرداخت نمود .

پارک دلفین های شهر باتومی


  
  

 

آرمیتاژ از بزرگترین موزه های جهان است که در سنت پترزبورگ واقع شده و طیف گسترده ای از اشیا و آثار ارزشمند را به نمایش گذاشته است . جمع آوری آثار موجود در موزه آرمیتاژ روسیه از زمان کاترین کبیر آغاز شد و اکنون با بیش از 3 میلیون اثر هنری و تاریخی از بزرگترین ها و برترین ها در جهان می باشد . موزه آرمیتاژ دارای سالن های متعدد برای تمدن های مختلف است و 1786 درب ، 1945 پنجره و 1057 سالن یا اتاق در این موزه بزرگ به چشم می خورد که بسیار جالب است .

آرمیتاژ از بزرگترین موزه های جهان
وجود آثاری مانند انواع نشان ها ، لباس ها و جواهرات سلطنتی ، تابلوهای نقاشی ، مجسمه های قدیمی ، صنایع دستی ملل ، کوبلن ، مجموعه متنوعی از جواهرات ساخته فابرژه (Fabergé) و بزرگترین کلکسیون موجود در جهان از طلای باستانی متعلق به اروپای شرقی و آسیای غربی از آرمیتاژ، موزه ای دیدنی در سنت پترزبورگ ساخته و مکانی فوق العاده برای بازدید گردشگران تور روسیه فراهم نموده است . امکان بازدید همزمان از تمام این اشیا موزه آرمیتاژ نیست چرا که بخشی از آن ها در شعبه های این موزه در شهرهای لندن ، آمستردام و لاس وگاس به نمایش گذاشته شده اند . در موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ سالن هایی به تمدن ایران باستان ، روم و یونان باستان ، مصر قدیم و چین اختصاص داده شده که اشیای نفیس این ادوار در این سالن ها به نمایش گذاشته شده است قابل توجه است که قدیمی ترین فرش جهان با بیش از 2 هزار سال قدمت با نام پازیریک در این موزه نگهداری می شود .

آرمیتاژ از بزرگترین موزه های جهان

  
  
پارک سافاری شنزن در زمینی به وسعت 120 هکتار در قسمت شمالی شهر واقع شده و از انواع گونه های جانوری مختص این منطقه و برخی از گونه های کمیاب موجود در جهان حفاظت می کند . پارک سافاری شنزن این امکان را فراهم نموده تا حیوانات به طور آزادانه در فضایی بدون قفس حرکت کرده و از طرفی به طرف دیگر بروند . از انواع گونه های موجود در این مجموعه می توان به پانداها ، زرافه ها ، فیل های آسیایی ، مرغ های ماهیخوار ، کاکل قرمز ، ببرهای سیبریایی ، فلامینگوها ، چهارپایان درنده ، انواع ببرها ، خرس ها ، گرگ ها ، شیرها ، چیتاها (یوزپلنگ ها) و ... اشاره نمود .
معرفی پارک سافاری در شنزن
پارک سافاری شنزن بیش از 300 گونه جانوری از انواع حفاظت شده جهان و چین گرفته تا گونه های نادر را در خود جای داده و به مکانی مناسب برای گردش های خانوادگی تبدیل شده است . در این باغ وحش 4 تالار برای نمایش های حیوانات در نظر گرفته شده است که این تالارها عبارتند از : تالار سیرک ، تالار مخصوص نمایش فیل ها و ببرها ، سالن نمایش شیرهای دریایی و تالار نمایش پرندگان . نمایش جالب و حیرت انگیزی در مجموعه پارک سافاری برگزار می شود که در آن 300 هنرمند و حدود 1000 حیوان نقش دارند ، این نمایش نیز در نوع خود بی نظیراست در این نمایش فیل ها نقش رهبری را در رژه ای زیبا همراه با ببرها و شیرها و سایر حیوانات که پشت سرایشان حرکت می کنند بر عهده دارند ، در همین حین ابری از کبوتران زیبا در فضای بالای سر حیوانات دیگر شناور هستند .

معرفی پارک سافاری در شنزن
منبع : safarafarin.com

چین ،
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >